Wednesday, July 15, 2009





Award ni di beri oleh Sulela .
Tima kasih babe ..:inis:

Ok lets menjawab tag untuk AWard yg cun ni :woooh:



1.Copy badge "2009 Cute Blogger Award"diatas untuk diletakkan diblog anda.
Copy sudah ...


2.Link/ceritakan kembali siapa yang menberikan award inikepada anda.
http://desaalam.blogspot.com/
Sulela yg mata dia cun . ( sbb nampak mata je kat gambar profile dia :inis: )

3.Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di tag)
Jap bagi saya sepuluh saat .Saya nak pikir .
1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10
Ok kita mula ..:ahaha:



1-* Saya suka membaca . Tak kira apa pun . Advertisement pun saya baca .:woooh:

2-* Suka masak untuk anak2 dan suami . Apa je dia org request akan saya buat sedaya upaya saya . Kekadang tu hentam saja . Tapi jadi tau .

3-* Tak suka asap rokok . Boleh buat saya sesak nafas .

4-*Tak suka gosok baju dan lipat baju . Kalau cuci saya sukaaaaaa

5-* Suka berinternet :okay:

6-* Tak suka suasana yg terlalu bising . Anak2 saya kalau terover bising saya denda . hehhee..

7-* Suka makan Takoyaki Balls . Lagi2 yg rasa cheese . Nyummmm Nyummmm ...

8-* Suka sakat anak2 saya sampai nangis .:inis:

9-* Suka beli kasut baru . hehhee.

10-* Tak suka binatang . :astig:



4. Anda perlu memilih 6-7 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

Saya berikan award beserta tag ni untuk:-


Mamasyaza ( mesti amik )

Cik Pid ( kalau blum pernah terima )

Anasfadillah ( kalau sudi nak amik )

Alahai saya ni blogger baru mana lah ramai kawan .:tsk:


Ni nak type nama2 blogger yg saya kenal pun dah:sweaty:

So saya rasa tu je lah setakat ni ...:wave:

0 comments:

 
blog design by suckmylolly.com

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates