Saturday, June 20, 2009





Copy award dan letakkan kat blog anda dan 5 fakta da vooooooooom tentang pemberi award ini


walaupun baru je beramas mesra
Saya rasa dapat gak lah nak letak 5 fakta about minah ni ..




1st : Seorg yg kelakar ( most off her entry boleh buat saya gelak sorng2 )
2nd : Dia ni masih bujang ( kalau tak salah lah )
3rd :Seorg yg suka masak jugak ( walaupun keja tapi dia masih ada kudrat nak masak lepas balik keje)
4th :Pencinta kucing .
5th :Suka jalan2 cari makan dan juga jalan makan angin ( jgn kembung udah sue :P)



Tulis 10 fakta/hobi aku sebelum memilih penerima award seterusnya..

1 st : Suka membaca lebih2 lagi buku inggeris yg bertema kan cinta ( jiwang ni beb )
2nd : Suka main game ( berhantu kalau main tak leh nak stop )
3rd : Suka masak ( lagi2 apa yg anak2 dan suami suka makan lah )
4th : Seorg yg suka umah kelihatan bersih ( kalau tak bersih mesti leh jadi marah2 sendiri )
5th : Minat nak tanam pokok ( tapi pokok tak suka saya ,sbb setiap kali tanam pokok tu mesti bunuh diri huhuh)
6th : Suka internet surfing dan jugak blog hopping ( tu yg jumpa blog2 yg gerek2 cam korang nya blog )
7th: Suka majuk ( hehhee..)
8th : Suka akan kedamaian ( skrg kat umah tak leh damai ada je yg nak bergaduh adik beradik )
9th : Tak suka org yg cakap tak serupa buat ( org yg cakap besar lah tapi sebenar nya tak pun bagus mana hehhee )
10th : Suka buat kawan baru ( peramah lah gitu :D)





Pilih 10 penerima award seterusnya dan desribe tentang mereka:

Tak de sepuluh org , saya bagi kat

===> Mummyaeesh --- seorg ibu kepada seorg anak yg encem ..seorg yg suka kumpul pelekat fridge from all over the world..


====> Kty ---- seorg ibu jugak pada tiga org anak ( kalau tak salah lah ) . Peramah and very optimist lady ..

=====> cik pid ----- seorg yg comel , ada anak sorg , perwatakan yg manja (pendapat saya lah :D

=====> Nurul cokolat ------ Dia ni suka tak leh nampak air , suka sangat nak berendam . Sorg kakak yg perihatin . Seorg yg happy go lucky ( pendapat saya )

=====> Sulela ----- Seorg yg suka buat crochet . Suka masak . Suka membaca . Dan ada blog yg gerek :D

Ok tu je agak nya ....

P/s : tima kasih sue...

0 comments:

 
blog design by suckmylolly.com

Template Modified and Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates